środa, 30 grudnia 2015

Hooy Serpentus pierwszy tydzień







Tegoroczne Święta to idealna okazja do testowania butów z serii jesiennej bo nie było u nas dużo śniegu :P Podczas pierwszego tygodnia dokładniej przyjrzałem się mojemu modelowi i zobaczyłem, że w kilku miejscach osadzone są nienachalne loga firmy. Po jakimś czasie dostrzegłem też, że firma dołączyła drugą parę sznurówek, super sprawa :P. Jedne są białe a drugie brązowe po zmianie wydaje się że to całkiem inne buty. :D Po za tym biała podeszwa sprawia, że buty wyglądają modnie, elegancko i za razem nowocześnie. Miałem okazję przetestować je już w wielu sytuacjach:
- nocnym spacerze na Pasterkę
- wizycie w lesie 
- wizytach u znajomych
- jeździe samochodem i rowerem 
W każdej sytuacji spisały się rewelacyjnie, są wygodne, dobrze leżą na nodze, są lekkie, zgrabne i dobrze się trzymają podłoża. :P  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz