czwartek, 8 października 2015

Hooy Spider testy 1 tydzień

Pierwszy tydzień testów spędziłam bardzo aktywnie bo biegam w okolicach mojego domu. Jak wiadomo jesień bywa kapryśna. Dzięki takiemu stanowi rzeczy miałam okazję sprawdzić jak buciki zachowują się na suchym i mokrym podłożu.  W celu dokładnego przebadania butów wybrałam różne tereny, kamieniste drogę, suchy piasek, błoto, liście, a nawet śnieg. Moje Spidery spisały się na 6 bo czułam w nich niesamowity komfort, biegało mi się w nich tak lekutko. Dzięki  wysokiej podeszwie oraz wypustkom na niej moja noga była stabilna i nie ślizgała się. Muszę przyznać też, że materiały są bardzo solidne i wytrzymałe bo nie przemakają. Pod koniec pierwszego tygodnia testów postanowiłam urządzić sobie mały mecz z moim psem Ramzesem. Także i w tej sytuacji buty spisały się na medal bo przy kiwkach na mokrej trawie wspaniale się trzymały podłoża. W ciepłe dni nie jest w Spiderach ani za gorąco ani za zimno- w sam raz. W deszczowe dni oraz w trakcie ściegu było mi w nich cieplutko.    







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz