piątek, 2 października 2015

Przesyłka od marki Hooy




Jakiś czas temu dowiedziałam się o tym że firma HOOY szuka chętnych osób do testowania ich obuwia, nie zastanawiając się wysłałam swoje zgłoszenie. Szczerze mówiąc nie miałam wielkich nadziei na załapanie a tu proszę udało się. Otwierając maila z powiadomieniem o wygranej przeżyłam ogromny szok. Potem skakałam z radości. Po kilku dniach zawitały do mnie szaro miętowe Spidery. Moje pierwsze myśli to wow ale są cudowne takie eleganckie i na dodatek w moim ulubionym kolorze mięty. Obawiałam się o to że rozmiar może być za duży, bo w pudełku wyglądały na duże. Byłam w wielkim błędzie po założeniu okazały się w sam raz. Już w trakcie pierwszych  kroków po domu czułam się w nich bardzo wygodnie i komfortowo. Dopiero po zdjęciu z nóg przyjrzałam im się dokładniej i stwierdziłam, że są naprawdę solidnie wykonane, mocne materiały, klej, podeszwa. Jak widać da się połączyć elegancję i wygodę. Hooy idealnie się na tym zna. :P Bardzo spodobał mi się fakt, że widnieją delikatne loga w wielu miejscach. Od razu widać, że buty są firmowe. Jestem w trakcie testowania. Więcej info podam wam niedługo. Zapraszam do oglądania 
fotek.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz